Ryhmäliikunta

Kevätkausi 7.1.-30.6.2019

 

TIISTAISIN
KLO 17.30-18.25

JÄTTIPALLOJUMPPA 55min

Jättipallojumppa vahvistaa lihaksistoamme, kehittää koordinaatiokykyä, parantaa liikkuvuutta sekä polttaa tehokkaasti rasvaa. Tunti sopii kaikille iästä ja tasosta riippumatta, jättipallon päällä perus lihaskuntoliikkeetkin tuntuvat kevyiltä ja haastavat samaan aikaan! Yhdistelemme tunnilla eri liikesarjoja, jättipalloa, käsipainoja sekäoman kehon painoa apuna käyttäen. Sinulla ei tarvitse olla aiempaa kokemusta jättipallon kanssa jumppaamisesta, jokainen harjoittelee oman taito- ja kuntotasonsa mukaan./ Anne-Marika Turpeinen

KLO 18.30-19.25

KEHONPAINOTREENI 55min

Kehonpainotreenissä pääsemme käyttämään omaa kehoa lihaskuntotunnin vastuksena ja painona. Tunti sopii kaikille, sillä liikkeet tehdään oman kehon suomalla vastuksella ja sillä teholla, joka tuntuu itselle sopivalta. Liikettä suurentamalla ja liikelaajuutta kasvattamalla saat tunnista hirmuisen hikitreenin, kevyempää tuntia kaipaaville pienempänä saman liikkeen toteuttaminen tekee tunnista lempeämmän.
Lähdemme liikkeelle alkulämmittelyllä, teemme lihaskuntotreenin oman kehon painolla ilman lisävälineitä (jolloin liikkeistä saa lisäinspiraatiota myös kotitreeniin tai matkoille, kun henkilökohtainen kuntosali kulkee mukana koko ajan!)
Lopuksi venyttelemme käytetyt lihakset  valmiiksi loppuviikkoa varten. Tunnin voit halutessasi yhdistää myös Niska-selkäjumppaan, joka rauhoittaa mukavasti reilun lihaskuntotunnin. /Anne-Marika Turpeinen
Klo 19.30-20.25 

LATIN MIX EASY 55min

Latinalaisten tanssien alkeistunti. Tunnilla opetellaan perusaskeleita ja vartalonkäyttöä erilaisin ja monipuolisin lattarirytmein. Alkeistunnilla keskitytään lattarien liikekieleen ja tekniikkaan sekä rakennetaan hauskoja pieniä askelsarjoja. Parhaiten askeleet. rytmin ja liikekielen oppii osallistumalla säännöllisesti, mutta ensikertalainenkin pääsee aina mukaan!/ Anne-Marika Turpeinen

TORSTAISIN
klo 17.30-18.25

KEHONPAINOTREENI 55min 

Kehonpainotreenissä pääsemme käyttämään omaa kehoa lihaskuntotunnin vastuksena ja painona. Tunti sopii kaikille, sillä liikkeet tehdään oman kehon suomalla vastuksella ja sillä teholla, joka tuntuu itselle sopivalta. Liikettä suurentamalla ja liikelaajuutta kasvattamalla saat tunnista hirmuisen hikitreenin, kevyempää tuntia kaipaaville pienempänä saman liikkeen toteuttaminen tekee tunnista lempeämmän.
Lähdemme liikkeelle alkulämmittelyllä, teemme lihaskuntotreenin oman kehon painolla ilman lisävälineitä (jolloin liikkeistä saa lisäinspiraatiota myös kotitreeniin tai matkoille, kun henkilökohtainen kuntosali kulkee mukana koko ajan!)
Lopuksi venyttelemme käytetyt lihakset  valmiiksi loppuviikkoa varten. Tunnin voit halutessasi yhdistää myös Niska-selkäjumppaan, joka rauhoittaa mukavasti reilun lihaskuntotunnin. /Anne-Marika Turpeinen
KLO 18.30-19.25

LATIN MIX Choreography 55min

Tällä tunnilla teemme pidempiä koreografioita/ tanssisarjoja pysytellen liikkeessä latinalaisamerikkalaisin rytmein. Tunti on tanssillinen ja haastaa koordinaatiokykyä, tasapainoa ja muistikapasiteettia. Tunti toimii ihanasti seuraavana askelmana tiistain easy-tunnin jälkeiseksi haasteeksi. / Anne-Marika Turpeinen

 

Varaa paikkasi tunnille p.0401244300, Tervetuloa!

Ryhmäliikuntatunnit myös tilauksesta, pyydä tarjous;jasmiina.poutiainen@hutunki.fi

HINNASTO:

  • Sarjakortti 10-kertaa 60€
  • Yksittäiset tunnit 7€/hlö

Hutungin ryhmäliikunnan oma ryhmä Facebookissa https://www.facebook.com/groups/595587330504287/?fref=ts

RYHMÄLIIKUNTA KESÄTAUOLLA 1.7-31.8-19

PUKUHUONEET JA SAUNAT

Pukuhuoneiden yhteydestä löytyy saunat. Saunat lämpiävät iltaisin klo 17-21.00 välisenä aikana. Kesäaikaan (1.6-31.8) saunat ovat pois käytöstä.  Saunominen kuuluu jumpan hintaan. Alapuolella kuva naisten suihkutilasta sekä saunasta.